Thursday, June 7, 2012

warkah buat Nur Ain Najihah







kemain bunga tajuk entry. pheww. tak sangka aku. okay buat ain yang tengah membaca sesambil tangan banyak kat laptop semata nak reply every single wishes that have been posted in her wall. 
teruskan.  

semalam telah aku sekalian makhluk sekepala plan nak ambush dia. eventhough ambush biasa-biasa je, no eggs, no air longkang and etc. tapi icing cake, air blackcurrent, air paip ada. boleh lah nak buat dia sejuk pukul 11- 12 malam tu. gambar banyak yang azabb nak tengok. lighting bla bla tak cukup. tapi tak kesahlah.
yang penting, berjaya buat dia azabb. habis spray net diorang ganyang. tak cukup muka, badan icing kena tempek. sumpah busuk, nak muntah bau. tak kira lagi yang aku dengan syu lari keliling blok Ibnu Majah kena kejar dengan Ain. erghhhh. exercise free!

ingat nak upload gambar, pastu sekali budak yang lagi satu bilik tu buat video, yang semua gambar diaorang tebeng kat situ, so nayyy. tengok jelah. thankyouuu kerana kerajinan tu. aishh. sempat lagi edit video di musim exam. #terharu padahal bukan birthday aku. ciss!





special thanks kepada yang sudi korbankan masa, tenaga jadi driver kereta untuk aku dan adawiah ke bandar untuk beli cake, and membuang masa. so sorry. #with big heart! bantuan dihargai sangatt. akan diingati sangatsangat. lastly. 

sebelum ain disimbah air.




aku super nakal ke? on the way nak siram air kat ain masa tu. dalam tu, ada icing dengan air blackcurrent. 
haha. okbye! doakan aku. esok baru second paper untuk final. erghh.. masa tolonglah cepat sikit.


0 comments:

Post a Comment