Monday, May 14, 2012

second performance at Taman Tamadun Islam




 muehehehe. lama sangat tak update blog ni. twitter, facebook, ym, whatsapp je yang aku duk hadap tiap-tiap hari.  nak nak musim exam dah sipi-sipi dengan aku. alahaii. strees nak mai dah, nak mai dahh. ouh tadi aku baru pergi perform untuk voice of harmony punya team. azabb jugak lah, since kali ni melibatkan Sultan dengan Sultanah Terengganu. (malas nak eja nama panjang diorang seyh, plus aku memang tak ingat )







event ini sempena MASUM, which is stand for majlis sukan something like that la. peringkat universiti. So semua universiti yang ada dalam malaysia ni pakat datang la. untuk yang lambat berfikir, tak la semua wargadiorang tu datang kann. melampauu *nada pondan. hikhikhik >,<
kiteorang pilih lagu "we are the champion" yang tak berapa nak champion sangat. biar kasi rasa sikit semangat sukan tuh walaupun muka yang menyanyi sorang sorang, lari pecut 100meter pon dah pengsan. ada hati nak lawan atlet sukma. perghhh. tersiat hati aku. badan berketul-ketul youu.

Sultanah Nur Zahirah bagi aku cantik la, da bomm. sejak balik terengganu ni, tembam sikit. alahai. tengok ikut tv preview kat backstage, woww jugak lah. nak salam semua memang tak la kann. dengan baju ala-ala waiters. tension aku!
 suprisingly, masa tengah ada umphhh nak nyanyi tu, sekali jeling kat sultanah. perghhh. apa kat tangan dia tu. weh weh wehh. dia rakam seyh.. control! control! ha puuuuu.. haaa puuuu... sedut asap buatan yang menyukarkan pemandangan aku. alhamdulillah, everything gone nicely.





risau ada orang kat belakang. kang mata, hidung, pipi anak orang semua nampak separuh. nanye den.





shaking. okay la, semua nampak senyum. 
#senyuman itu sedekah, tapi kalau untuk mengatal baik tak payah. hikhik. nak jugakkkk!






tunang di tangan 








0 comments:

Post a Comment