Thursday, May 24, 2012

#1 our story




see this first.




it is from him. thanks to him. #grateful.

sejak dia buat ni, bukanlah saje-saje dia suka-suka nak buat. yes! dah nak final exam dah. dead!
wish me luck for my second sem here. i'm good at nothing, i am nothing. but i have something.
Something from Allah. and i'll try to appreciate it better than before. 





ni pun dari dia. kemain tunggu berjam, ada something katanya. tunggu sampai ada la 10 kali aku ulang alik dari tandas ke bilik, sembang sembang dengan mak jemah depan bilik, berkejar-kejar dengan kucing yang tak habis-habis nak sakat aku. konon nak bermanja. bukan tak tahu aku anti, walaupun dia comel. lebih lagi kawan aku kata perut dia kembung, mungkin banyak cacing. Allah, sorry meow, aku memang tak boleh dengan kau. tengok je aku mampu. tu pun nasib baik tau.

the end.


sumpah lari bila tiga ekor macam ni.

0 comments:

Post a Comment