Friday, February 10, 2012

konvensyen al-falah


hey sayang-sayang semua! 
lama gila kann aku tak hapedate blog ni. habis tahi cicak dah kering. jangan la rajin pegi bayang pulak kann.
 korang ni. ala tahi cicak yang hitam putih kekeringan tu. giteww.

eh eh haa hari tu aku ada pergi itu konvensyen Nur Al-Falah. dekat klana resort,negeri sembilan. 
1 february sampai 3 february 2012.
malas la kann nak comment yang teruk-teruk walaupun azab gila aku rasa.
ceramah dari pagi petang sampai malam pastu pagi pulak oleh dato' dato' sekalian.
kebanyakkan pasal hal bangsa melayu bagai la. yang duduk dengan aku tahu la macam mana 
muka toye yang aku pamerkan.
sungguh la " cantik! " haha

layan je lah apa yang jadi. positif aku ambil. negative bagi kat korang. 
teheee. boleh gitu? 




meet kak marha. baru kenal. geheee. mula-mula tu kemain aku salah sebut nama dia tau. 
kesian dia. marhi la ape la aku panggil, eshh. memalukann.
nampak je kecik kann, umur dia dah 23 tahun tau. :D



oh kami bohsann mendengar.  



semua lelaki yang pegi sana. the only one picture about them. heee
muka waktu pagi. auuucakkk




tunggu makan ye kak~
again with kak marha 


everything run well till the end. alhamdulillah la kann.
okeylah. setakat ni jelah 
baiii~
p/s : hari ni dah empat bulan 





0 comments:

Post a Comment