Monday, January 28, 2013

:3 what i felt


Bila orang tanya pasal awak, saya diam.
Bila orang sebut nama awak, saya diam.
Bila orang ingatkan saya akan awak, saya diam.

awak..
Saya sebenarnya kelu, keliru nak jawab. Sebab saya sendiri tak tahu apa saya rasa. 
singkat sangat masa, tapi terasa lama sesudah hal tu jadi.
perit, sakit. seboleh mungkin pada awalnya saya nak sorok dari awak. 
seboleh mungkin nak tampil seorang periang dengan siapa-siapa pun. 

when i asked you to walk out away from my life, actually i really do. 
bcs too much pain i have to bear. 
but that way only can bring me to worst.

aliaa.
Soleha women smile in trouble,gather strength from du'a. Grow brave by istighfar and solah stand firm and zikr when she sees and going thru painful test everyday. 

Allah. 
kalau aku mampu tunggu dia, kuatkan aku.
kalau benar aku lemah, hadirkan insan yang mampu bagi aku kekuatanMu melaluinya.
hadirkan Ya Allah.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ


"Ya Tuhan kami, selawatkanlah ke atas Nabi Muhammad dan ke atas keluarganya." 



0 comments:

Post a Comment