Saturday, March 17, 2012

happy birthday cik teh



untuk kali keduanya aku tulis entry ni untuk kau.
selepas yang ini
yes. its your birthday again.
again..  i cant call you. not even texts you a single word.




you know me well hu. 
bukan tak nak, bukan tak boleh. tapi rasa awkward.
dua tahun dah tak rasa sambut birthday kat kelas, share hadiah sama-sama.
makan-makan kat dfc lepas habis kelas.
dua tahun sudah kau belajar, membesar, menangis, ketawa tanpa aku dengan haleeda.
kau dengan dunia kau, eva dengan dunia dia. dan aku di sini.

kadang-kadang aku rasa kita makin menjauh, walaupun belajar satu negeri.
tapi kau kena ingat


without you knowing.

yes..again yes.
aku dah tak ada gambar latest kau untuk taruk kat sini.
aku mungkin dah tak kenal kau. mungkin lebih dari sebulan tak contact kau.
tapi percayalah, aku tak pernah berubah sedikit pun.
maaf salah silap pernah buat kau menangis ke apa ke sepanjang kita kenal.
moga kau bahagia bersama member aku tu.
member dunia akhirat insyaAllah.
laastly.




happy birthay siti wan salwani binti abdul rahman.

p/s : aku makin tembam dan buruk kan? teka berat aku.
kbye 




6 comments:

  1. alololo..terharu ak baco ya..untung wany ak ado saem supo mg..hehehe

    ReplyDelete
  2. jgn nk anonymous sgt lah luq..menyampah.
    untung ye? #heuheuheuu

    ReplyDelete
  3. hahaha..ngek la luq..

    ReplyDelete
  4. ni mesti evo..adei..pakat buat anonymous belake

    ReplyDelete
  5. sys..done follow ur blog & komen ur entry..hit me back..please follow my blog & komen my entry also..tq

    ReplyDelete